לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


אנחנו בכיור ואנחנו נשארים בכיור
כינוי:  פּט

מין: נקבה

Google: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2018

מתכוננים לנסיעה


מישהי בעבודה של הנפש מתנדבת באיזה ארגון שמנסה להראות לתיירים את הצד היפה של הישראלים באמצעות אירוח לארוחת שישי. מדובר בפרויקט לא דתי (תודה לאלות). אני אמרתי שאני מוכנה לבשל, אבל מארחות אצלה. פרסמנו ארוחה טבעונית עם כלבה ושלושה חתולים. הערב יש לנו ארבעה אורחים.

 

את רוב הבישול נעשה אצלה, אבל קשה לי לבשל בלי התבלינים שלי והסכינים שלי שאר כל ה-ים שלי.. אז המקרר שלי נראה כרגע כך:


 

בתפריט

 

ראשונות:

- סלט חסה ואפונה 

- סלט עדשים שחורות וקוביות בטטה

- חומוס + טחינה (קנויים)

- עלי גפן (עם רוטב חמצמץ טבעוני שמזכיר קצת יוגורט ליד)

- כרוביות בציפוי

- מלפפונים כבושים (קנויים ביתיים מיפו)

- פיתות טריות משובחות אל-דרום-תל-אביב (ולא של סופרמרקט)

- חלה 

 

עיקריות:

- שולבטו

- טופו בתרד ותפ"א

- פתיתים ברוטב פיטיות

- שעועית ירוקה מוקפצת

- ירקות בתנור

- ספגטי עם פסטו (למתקשים :)

 

קינוחה:

- סורבאים (היה אמור להיות אשכוליות קמפרי ומשמש, לא בדקתי מה נקנה בסוף)

- קוביות חלווה

 

בשתייה יש אינסוף קל ומים ובירה (ישראלית) ויינות (ישראלים).

 

אני חושדת שאולי לא הקשבנו היטב כשאמרו לנו שהקטע החשוב אינו האוכל.. אבל איזו ארוחה ישראלית היא ארוחה בה לא חשוב האוכל?! 

נכתב על ידי פּט , 10/8/2018 12:22   בקטגוריות במעבדה, פוטו-סינטזה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפּט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פּט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)